‘Detacheringsbureaus innoveren weinig’

0

Detacheringsorganisaties hebben moeite zich onderscheidend te positioneren richting hun klanten. Ze innoveren maar weinig in hun product.

Dat stelt Leonore de Bakker, Produrementmanager Detachering & Consultancy bij Achmea in het zomernummer van Flexmarkt.

De Bakker: ‘Bij uitzendcontracten gaat het bij ons altijd om volumeafspraken; bij detachering nooit.’ Detacheerders moeten volgens De Bakker duidelijk toegevoegde waarde leveren en laten zien dat ze inspelen op de daadwerkelijke behoefte van de klant. ‘Dan blijf je onze partner.’

Het gehele interview met Leonore de Bakker is te lezen in het juli/augustusnummer van Flexmarkt Magazine.

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer