StudentenWerk opnieuw gegroeid in 2010

2

Nadat StudentenWerk in 2009 met 2,5 procent groeide, is de omzet van de uitzender in 2010 opnieuw gestegen.

De totale geconsolideerde omzet van The KingField Group, waar StudentenWerk onderdeel van is, groeide met 4 procent van 45 miljoen euro in 2009 naar 47 miljoen in 2010.

Vorig jaar liet StudentenWerk al weten dat haar missie is om in 2020 het grootste uitzendbureau van de wereld te zijn. Daarom staat 2011 ook in het teken van uitbreiding. Allereerst wil de uitzender landelijk groeien. Onlangs is de twintigste Nederlandse vestiging geopend. Verder staan er nog vier nieuwe vestigingen op de planning.

Maar ook internationaal wil StudentenWerk uitbreiden. In het buitenland moet de uitzender het vooral van de vacaturewebsites hebben. Het internationale label StudentJob is de afgelopen jaren al in België, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Engeland en Oostenrijk live gegaan. Naar verwachting gaat de vacaturebank over een half jaar live in de Verenigde Staten.
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

2 reacties

  1. Nou, dan zul je eerst naar de 100 miljoen moeten groeien, dan naar de 1 miljard en vervolgens naar 10 miljard.
    En dan ben je nog steeds niet de grootste.
    En dat in 10 jaar???????

Reageer