Financieel detacheerder Talent&Pro en facilitair contactcenter TDA hebben een overeenkomst gesloten voor een strategische samenwerking.
Met dit partnership breidt Talent&Pro haar Wft-gecertificeerde (Wet financieel toezicht) detacheringsdiensten uit met Wft-gecertificeerd klantcontact. Dit Talent&Pro de mogelijkheid om klantcontacttrajecten in eigen beheer uit te voeren.
In een toelichting zegt Steven Raaijmakers, Directeur Verzekeringen & Pensioenen bij Talent&Pro: ‘We zien bij onze klanten de behoefte aan gecertificeerde Wft-adviseurs in klantcontactprocessen sterk toenemen. Denk hierbij aan hersteladvies bij beleggingsverzekeringen of de invulling van de zorgplicht waarbij klantcontact via telefoon, e-mail en chat in steeds grotere aantallen aan de orde is.’
Talent&Pro is actief in detachering, projecten en advies in de financiële dienstverlening. Binnen het bank- en verzekeringswezen, de pensioen- en levenbranche en het actuariaat zijn meer dan 800 interimspecialisten werkzaam in zowel operationele als strategische functies.
Bron: Talent&Pro/TDA
Lees ook: