Onderwerp: Ondernemen

Excellent ondernemen in flex is niet voor niets de pay off van het vakblad Flexmarkt. Ook online brengt Flexmarkt vakinformatie om de flexondernemer zijn of haar werk zo goed mogelijk te laten doen. Van het starten van een uitzendbureau, optimaal inspelen op veranderende wet- en regelgeving tot het benutten van kansen in de uitzendmarkt. Flexmarkt.nl brengt strategische visies, ontwikkelingen in flexvormen als detachering, contracting en msp, automatisering van de back office en trends in recruitment.

Artikelen over het onderwerp ondernemen

Ondernemen
Gevolgen afschaffen sectorverloning bij overnames

Demissionair minister Asscher (Sociale Zaken) heeft de sectorverloning per 25 mei afgeschaft. Dat kan grote gevolgen hebben, bijvoorbeeld bij de overname van een concurrerend bedrijf en zelfs de overname van activiteiten vanuit een van de eigen bv’s.

Ondernemen
ITvitae helpt jongeren met autisme aan een baan

Peter van Hofweegen is mede-oprichter van ITvitae, een bemiddelingsbedrijf gericht op hoog intelligente jongeren met autisme. Hij is ondernemer: “Wij leveren kwaliteit. Onze jongens hebben 100% werkvermogen.” Maar Peter is bovenal een sociaal ondernemer: “Wat wij doen heeft impact, wij raken mensen aan. En dat ontroert me.”

Ondernemen
Pay for People Group start Academy for Flex

Pay for People Group introduceert een online leeromgeving voor flexkrachten: Academy for Flex. Dit bidet flexkrachten die via Pay for People Group werken de mogelijkheid om hun employability te vergroten.

Ondernemen
Flexbureau Secretarius: niche in de bestuurskamer

Vorig jaar startte Secretarius B.V., een flexbureau dat zich richt op de niche-markt van secretarissen. Nog voordat Secretarius officieel was gestart, had mede-oprichter Frans Scheefhals de eerste opdracht al binnen. “Onze ambitie is dat iedereen die een goede secretaris zoekt, als eerste aan Secretarius denkt.”

Ondernemen
Monsterboard introduceert premium job ads

Recruitmentplatform Monsterboard introduceert job advertenties waarmee werkgevers zowel actieve als passieve kandidaten kunnen bereiken. De premium job advertentie richt zich automatisch op gekwalificeerde kandidaten op Facebook, Instagram en Twitter op basis van hun interesses en vaardigheden en wordt ook doorgeplaatst op meer dan 100 websites die zij regelmatig bezoeken.

Ondernemen
Hoe verbetert een uitzender zijn website? 7 tips!

De websites van uitzendondernemers zijn vaak nog erg functioneel ingericht. “Denk niet vanuit wat je systeem kan, maar vanuit wat een klant wil”, adviseert online marketeer Martin van Kranenburg. Zeven tips voor een betere website.

1 2 3 61