Feyenoord heeft een uitzendbureau opgezet. De Rotterdamse club probeert hiermee een nieuwe inkomstenbron aan te boren.
50 procent van de winst van Feyenoord Werkt gaat namelijk naar de clubkas.
De fans kunnen via het bureau een passende baan vinden en daarnaast ook hun club steunen. Trainer Mario Been en technisch directeur Leo Beenhakker gaven het startsein voor het bureau.
Via www.feyenoordwerkt.nl kunnen de fans kijken of er voor hen een baan beschikbaar is. Het (Rotterdamse) bedrijfsleven kan op de site vacatures plaatsen.
‘Voor iedereen die op zoek is naar passend werk of voor wie toe is aan een nieuwe uitdaging in zijn of haar werkende carrière, kan Feyenoord Werkt dé oplossing zijn. Feyenoord Werkt kan worden gezien als een concept dat niet alleen bijdraagt aan de verbetering van de financiële positie, maar ook als een logisch gevolg op de doelstelling van Feyenoord zich maatschappelijk breder in te zetten en wat terug te doen voor Rotterdam en Rotterdam-Zuid’, lichtte commercieel directeur Mark Koevermans op de website toe.