Flexbranche scoort hoog bij klantgerichtheidsprijs

0

Twee flexbedrijven, Jenrick CPI Nederland en Xelvin, bereikten de top 6 van de ‘Klantgerichtheidsprijs 2012’. Xelvin won de eerste prijs in de flexbranche.

In totaal maakten 1.087 deelnemers een kans op de prijs. Doel van de ‘Klantgerichtheidprijs 2012’ is de klantgerichtheid in Nederland verbeteren. Er werd onder andere gekeken naar hoe de klantgerichtheid was per telefoon en op de website. Ook werd een onaangekondigd bezoek gebracht, en deelden anonieme klanten hun ervaring.

Winnaar Flex klantgerichtheidsprijs
180 organisaties deden mee aan de klantgerichtheidsprijs voor de flexbranche. "Schitterend dat ons oplossingsgerichte denken en doen door onze klanten wordt gewaardeerd", zegt Dennis Wissink van Xelvin op het behalen van de eerste plaats. Xelvin is gespecialiseerd in detachering van technici. Jenrick CPI Nederland en USG Juristen kregen naast de winnaar een plek in de top drie.

De Klantgerichtheidprijs
Het initiatief voor de jaarlijks terugkerende prijs komt van DOOR Training & Coaching. Anonieme metingen voor de volgende ronde in 2013 starten in januari.

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer