Interview met eigenaren StudentenWerk

0

Bijna de helft van de uitzendbanen wordt door studenten uitgevoerd. Toch zagen drie hbo-studenten kans in deze grote niche een geheel eigen bedrijf op te bouwen.

StudentenWerk zet na één decennium met studenten, dropouts en alumni meer dan 45 miljoen euro om. Maar nu ook de jongste oprichter de dertig nadert, moeten ze kiezen: Nederland of het buitenland? Groeien in de studentenniche of verbreden? Of misschien toch verkopen?

Bovenaan de witte systeemwand van een drie etages laag kantoor staat het met kale zwarte letters: ‘In 2020 is StudentenWerk het grootste studentenuitzendbureau van de wereld.’

Het gehele artikel is te lezen in het oktobernummer van Flexmarkt Magazine.

Nog geen abonnee?
Neem een proefabonnement. Drie nummers voor € 10.
 


Terug naar het overzicht >

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer