Op 28 oktober is een nieuwe ABU-campagne gelanceerd met als doel om Nederland bewuster te maken van de grote waarde van uitzendwerk voor het land. De campagne is gericht op Tweede Kamerleden, beleidsmakers en andere stakeholders om hen te laten zien hoe belangrijk uitzendwerk is voor het realiseren van de toekomstplannen van Nederland.
Cruciale rol voor uitzendwerk
Nederland staat voor grote veranderingen en uitdagingen, zoals de energietransitie, de bouw van meer huizen en het betaalbaar houden van de zorg. Genoeg plannen dus, maar te weinig mensen. Uitzendwerk speelt hierbij een cruciale rol, zo luidt de boodschap van de ABU. Het doel van de campagne is om politici en beleidsmakers positiever te laten denken over de rol van de uitzendbranche en om bewustwording te creëren over de waarde van uitzendwerk.
In deze missievideo wordt deze boodschap overgebracht:
Boodschap via diverse kanalen verspreid
De video laat zien hoe uitzendwerk Nederland in beweging brengt en biedt een inspirerend inzicht in de waarde van de uitzendbranche. De ABU-campagne maakt gebruik van een mix van communicatiemiddelen om de boodschap te verspreiden, waaronder advertenties in het FD en advertenties op nieuwssites en sociale media.
Veel meer informatie over deze campagne vind je op deze actiepagina
1 reactie
Als de uitzendbranche dan ook respect voor langdurig werklozen gaat opbrengen, en hun niet steeds aan het lijntje houd met loze beloftes vanuit intercedenten dat ze je in portefeuille houden, maar er nooit wat van hoort, of nog erger na 5 jaar een bericht over een sollicitatie die je gestuurd zou hebben sturen gaat er iets mis. Ik heb de moed opgegeven.