OTTO Work Force krijgt ‘goed gevoel’ van voetbalbroek

3

De naam van OTTO Work Force prijkt vanaf nu op de broeken van de selectiespelers van eredivisievoetbalclub VVV-Venlo.

OTTO Work Force is voor de duur van twee seizoenen broeksponsor van VVV-Venlo, zo hebben de club en directievoorzitter Frank van Gool van OTTO bekend gemaakt. De partijen hebben afgesproken dat er geen mededelingen worden gedaan over het bedrag dat OTTO in VVV investeert, laat marketing manager Bart Verlegh desgevraagd weten aan Flexmarkt.

In een persverklaring liet Van Gool optekenen dat in de korte tijd dat zijn bedrijf sponsor is van VVV-Venlo, hij daar ‘een bijzonder goed gevoel’ aan overgehouden heeft. ‘Sponsoring van VVV-Venlo is voor ons een logische keuze. VVV-Venlo is dé club van Limburg-Noord en onze hoofdvestiging ligt in Noord-Limburg, in Venray. VVV-Venlo heeft ambitie, net zoals OTTO Work Force. Beiden willen wij op het hoogste niveau een rol spelen. Dat kan alleen door hard werken en het beste uit jezelf en anderen te halen.’

Namens VVV is Marco Bogers ‘zeer tevreden’ met de nieuwe broeksponsor: ‘Voor hun als bedrijf biedt het broeksponsorschap, zeker met het oog op de vele live voetbalwedstrijden op TV, de nodige exposure, en voor VVV-Venlo is het een mooie aanvulling op het budget.’

Over Auteur

redactieflexmarkt

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

3 reacties

Reageer