Timing Uitzendteam zet Google-assistent in om opdrachtgevers nog sneller te hulp te schieten bij vragen over de WAB.
De audio-assistent van Timing, te gebruiken via de Google Assistent app of Google Home device, helpt opdrachtgevers om snel in contact te komen met de Timing locaties. Daarnaast maakt de Timing Assistent de complexe informatie over de WAB toegankelijk en inzichtelijk, ook test het de kennis van de gebruiker over de WAB door middel van een quiz.
Timing Assistent
Vanaf vandaag kan er gebruik gemaakt worden van de Timing Assistent: ‘Hey Google, praat met Timing Uitzendteam.” Timing is de eerste uitzender die deze samenwerking met Google Assistent aangaat. Paul Haarhuis, CCO van Timing: “Als innovatieve uitzender vinden wij het van groot belang dat we in een vroeg stadium testen met nieuwe, soms disruptieve, innovaties. Voice leent zich uitermate goed om de service richting onze klanten te tillen naar een hoger niveau. Een klant kan vanaf nu een vraag stellen aan Timing Assistent en deze wordt direct beantwoord. We faciliteren klanten op deze manier nog sneller in hun informatiebehoefte.”
Haarhuis: “Voice is een welkome aanvulling op onze dienstverlening. Het biedt de gebruiker de mogelijkheid om beter en makkelijker te zoeken. Dit betekent dat de klant sneller van de juiste informatie wordt voorzien. De WAB is complex, actueel en relevant voor ieder bedrijf met personeel. Dit is de voornaamste reden geweest om dit onderwerp van start te gaan.”
Dienstverlening verder ontwikkelen
Deze voice-gestuurde Timing assistent wordt in eerste instantie ingezet om klanten te informeren én te toetsen over de WAB. In de loop van 2020 zal dit ook verder ingezet worden om de dienstverlening aan klanten en flexkrachten van Timing te optimaliseren.
Bron: Timing