Jarig uitzendbureau zet zich in voor eenzame ouderen

0

Uitzendbureau 65plus bestaat dit jaar vijfendertig jaar. In het kader van deze verjaardag heeft de uitzender door middel van een ‘flashmob’ de aandacht gevraagd voor eenzaamheid onder ouderen.

De ‘flasmob’ vond op 1 oktober, de dag van de ouderen, plaats. Meer dan vijftig 65-plussers hebben op de tonen van de Black Eyed Peas gedanst om geld in te zamelen voor het ouderenfonds. Ingrid Lingeman, directeur Uitzendbureau 65plus: “Onze veelal energieke en actieve uitzendkrachten zijn op vele terreinen en branches inzetbaar. Deze mensen doen graag iets terug voor leeftijdgenoten die het moeilijker hebben.”

Op YouTube is een filmpje te zien van deze dansende ouderen. Uitzendbureau 65plus heeft een bedrag gedoneerd aan het Nationaal Ouderenfonds. Dit bedrag wordt verdubbeld bij minimaal 500 hits op YouTube. Het gedoneerde geld gaat het Nationaal Ouderenfonds gebruiken om eenzaamheid onder ouderen te bestrijden.
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer