Kleine uitzendbureaus: servicegericht, kleinschalig en persoonlijk

0

Uitzendbureaus zijn er in alle soorten en maten. Variërend in specialisme en omvang.

Maar waarom kiest een klant of uitzendkracht voor kleinschalig contact en niet voor één van de meer bekende en grote marktspelers? ‘Als klein bureau weten wij door intensief persoonlijk contact precies wat de klant zoekt.’

Wilma Bos, directeur van ABC uitzendbureau, vindt dat ze helemaal niet hoeft te concurreren met de grote spelers in de uitzendbranche.

Het hele artikel is te lezen in het septembernummer van Flexmarkt Magazine.

Nog geen abonnee?
Neem een proefabonnement. Drie nummers voor €9,99.

Terug naar de inhoudsopgave >>
 

Over Auteur

redactieflexmarkt

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer