Timing: trots op doeners

0

Uitzendbureau Timing, gespecialiseerd in lager tot middelbaar werk, steekt hun doeners een hart onder de riem met de nieuwe campagne.

“Over uitvoerende functies wordt vaak minder hoog opgegeven", zegt marketing manager Wiecher Hakse. Maar dat is onterecht, vindt hij. "Doeners zijn juist essentieel voor onze economie en het bedrijfsleven. Ze vormen de ruggengraat van onze economie, van onze samenleving. De mensen op kantoor, in de techniek, op de werkvloer, in de zorg hebben we hard nodig." Dus is het uitzendbureau met een nieuwe campagne gestart om juist die mensen een hart onder de riem te steken: "Wij doen."

 

Timing onderbouwt het belang van deze groep ook met cijfers: 70 procent van het werk in Nederland is uitvoerend, aldus het uitzendbureau en 60 procent van de huidige scholieren volgt een VMBO-opleiding. Bij Timing zelf heeft 81 procent van de uitzendkrachten een VMBO- of MBO-opleiding. Voldoende reden om juist deze groep eens in het zonnetje te zetten, aldus het uitzendbureau.

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer