‘Uitzenden is geen doel maar een middel’

0

Hoewel de uitzendbranche te maken heeft met krimpcijfers, gaat het goed met Prima Personeel. De uitzendorganisatie uit Groningen zag dit jaar de omzet met 18 procent groeien ten opzichte van een jaar eerder.

Op de vraag hoe dit kan zegt directeur Bastiaan Last: ‘Ik denk dat dit ondermeer komt doordat wij uitzenden zien als middel om de personele bezetting van onze klanten te ondersteunen. Uitzenden is voor ons geen doel en we doen dan ook meer dan uitzenden alleen.’

Zo is Prima Personeel erg actief in het opleiden van uitzendkrachten. De uitzendorganisatie heeft eigen opleidingen in alle vakgebieden. ‘De opleidingen besteden we uit, we zijn geen opleider. Wel hebben we praktijkopleiders in dienst,’ vertelt Last. Ook is Prima Personeel participant in verschillende opleidingsinstituten, zoals een lasschool.

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer