WK-voetbal moet banden versterken

0

Het WK-voetbal komt er weer aan. Verschillende uitzenders grijpen deze gelegenheid aan om de relatie tussen uitzendkrachten, klanten en henzelf te verbeteren.

Een populair instrument is het voorspellen van het verloop van de wedstrijden. Bij Wiertz Personeelsdiensten hebben ze bijvoorbeeld de WK-pool opgezet, waarbij er voor verschillende wedstrijden voorspeld moet worden hoe deze gaan verlopen. Bij Adecco hebben ze het WK-voetbalspel. Op de website van de uitzender moeten vijf vragen over het verloop van het WK worden ingevuld. Bij SprintWerkt worden uitzendkrachten en opdrachtgevers gedaagd te voorspellen welk land de Wereld Kampioenschappen gaat winnen.

Start People gebruikt het WK op een hele andere manier. Zij zetten het WK in om nieuwe uitzendkrachten te trekken. Iedereen die zich inschrijft krijgt een gratis uniek WK 2010 Bondscoach t-shirt. Bij Luba Uitzendbureau maken nieuwe inschrijvers kans op een Philips LED TV, om het WK deze zomer op te bekijken.

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer