Nieuwe bedrijfsstrategie voor HOBIJ

0

Uitzendorganisatie HOBIJ begint het nieuwe jaar met een nieuwe bedrijfsstrategie.

HOBIJ gaat zich voornamelijk richten op een dienstverlening met Europa als uitgangspunt. In Nederland heeft men steeds vaker te kampen heeft met een tekort aan kwalitatief goede vakkrachten. Daarom worden in toenemende mate arbeidskrachten vanuit Oost Europa geworven.

De invoering van een strategie die gericht is op Europa wil echter niet zeggen dat de uitzender niet meer op de Nederlandse arbeidsmarkt gaat werven. “Nederland hoort ook tot Europa en vormt één van de belangrijkste economieën van Europa. Daarmee is Nederland een voorname doelgroep,” aldus operationeel manager Mark Wijnhoven.

Het bedrijf zal de nieuwe strategie geleidelijk doorvoeren.

De beslissing om te focussen op Europa en de ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en internet leiden er wel toe dat er twee vestigingen gesloten worden. De vestigingen in Best en Uden worden geïntegreerd in de vestigingen in Veghel en Cuijk. Wel zal er een nieuwe vestiging in de regio Amsterdam geopend worden.
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer