Nieuwe strategie en aangescherpte koers voor Tempo-Team

0

Tempo-Team heeft een nieuwe missie: anders denken over werk.

Die missie is ingegeven door de verwachting dat demografische en sociaaleconomische verschuivingen, felle concurrentie en technische vooruitgang volgens Tempo-Team de komende jaren zullen leiden tot een nieuwe ordening op de arbeidsmarkt. ‘Als nummer twee in de markt heb je een andere positionering dan wanneer je marktleider bent. Dat maakt dat Tempo-Team de challenger moet zijn’, aldus algemeen directeur Kees Stroomer.

‘Uitzendbureaus worden als inwisselbaar ervaren. In die hoek laten wij ons niet drukken.’

Het gehele interview met Kees Stroomers staat in het novembernummer van Flexmarkt Magazine.

Nog geen abonnee?
Neem een proefabonnement.
Drie nummers voor €10.
 

Terug naar het overzicht >
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer