Tempo-Team sponsort Horecava 2011

0

Vorige week hebben Tempo-Team en Koninklijke Horeca Nederland het sponsorcontract voor de Horecava 2011 getekend.

Tempo-Team wordt hiermee de hoofdsponsor van de vakbeurs voor horeca, catering en zorg.

Beide partijen zagen een aantal overeenkomsten in hun prioriteiten, namelijk focus op verandering, kwaliteit en toekomstgericht.

Het beleid voor de komende jaren van Koninklijke Horeca Nederland is sterk gericht op de toekomstbestendigheid van horecaondernemers als het gaat om imago, kennis en informatieoverdracht, ondernemen en samenwerken, maatschappelijk verantwoord & duurzaam ondernemen, beroepstrots & vakmanschap, opleiding & training en de inzet van nieuwe media. Onderwerpen die ook bij Tempo-Team hoog op de agenda staan.

Delen...Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Email this to someone

Over Auteur

redactieflexmarkt

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer