Content verdwijnt vanaf tweede kwartaal uit straatbeeld

0

Het USG-merk Content zal in het tweede en derde kwartaal dit jaar uit het straatbeeld verdwijnen ten gunste van Unique.

Dat zegt USG-CEO Herman van Campenhout desgevraagd tegen Flexmarkt. In Nederland heeft USG vorig jaar een aantal merkreducties aangekondigd. Behalve de samenvoeging van Content met Unique, zal StarJob worden samengevoegd met het internationale merk voor management assistentes Secretary Plus en ASA Student en Ad Rem Young Professionals worden samengevoegd in het merk ASA Student. Proflex wordt gerebrand naar Start People Inhouse Services.

Volgens Van Campenhout zijn er op dit moment geen concrete plannen om in Nederland het aantal merken verder te reduceren. De CEO wil echter niet uitsluiten dat dit in de toekomst moeglijk alsnog zal gebeuren: ‘zeg nooit nooit.’

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer