Interview met Esmée Ficheroux

0

Het van oorsprong mannenbolwerk de Sales Management Association (SMA) kende haar begin dit jaar als eerste vrouw de titel ‘Commercieel Directeur van het Jaar’ toe.

Maar dat wil niet zeggen dat Tempo-Teams Esmée Ficheroux de onderscheiding gebruikt als breekijzer voor vrouwelijke collega’s. Eerder om de fl exbranche een beter imago te geven. ‘Scholieren en studenten die ‘later’ bij een uitzendbureau willen werken, daar wil ik me wel hard voor maken.’

In het nummer 7/8 (2010) van Flexmarkt Magazine vindt u een interview met Ficheroux.

Nog geen abonnee?
Neem een proefabonnement
. Drie nummers voor € 10.


Terug naar inhoudsopgave >
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer