Uitzendwebsites: veelzijdig en dynamisch

0

Elk uitzendbureau heeft vandaag de dag een website. Natuurlijk verschilt elke site met die van de concullega, maar het merendeel richt zich in de kern op één bepaalde doelgroep: veelzijdig en dynamisch.

Maar wat houdt dynamisch nu precies in en hoe wordt überhaupt de context voor een website bepaald?

Online marketeer Jermaine Dors van Content uitzendbureau is waarschijnlijk de woordvoerder voor het merendeel
van zijn concullega’s wanneer hij benadrukt dat de website van Content toegankelijk moet zijn voor iedere leeftijdscategorie.

Het gehele artikel is te lezen in nummer 7/8 (2010) van Flexmarkt Magazine.

Nog geen abonnee?
Neem een proefabonnement. Drie nummers voor € 10.


Terug naar inhoudsopgave >
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer