Ratecard: referenties voor flexmarkt

0

Ratecard, een Nederlandse start-up, wil door middel van feedback geven de kwaliteit van flexwerk gaan vebeteren. ‘Zzp’ers, opdrachtgevers en intermediairs moeten elkaar gaan beoordelen na iedere opdracht of project.’

Dat zegt Jeroen Sakkers, oprichter en directeur, in het persbericht. ‘Als er al feedback wordt gegeven, gebeurt dit niet gestructureerd en is het vaak eenrichtingsverkeer. Terwijl het bij werkgevers en werknemers al een gewoonte is: daar wordt periodiek of zelfs continu feedback gegeven. Het is tijd dat deze gewoonte ook op de flexmarkt wordt geïntroduceerd.

Online referenties
De missie van Ratecard is om de kwaliteit van flexwerk te verbeteren via online referenties. Op die manier ontvangen zzp’ers, opdrachtgevers en intermediairs feedback in de vorm van referenties. Ratecard controleert, verifieert en publiceert iedere referentie na een big data-analyse. Sakkers noemt het een ‘onafhankelijke feedbacktool’. ‘Met referenties kunnen zzp’ers, opdrachtgevers en intermediairs hun reputatie bouwen, meer bezoekers trekken en hun conversie verbeteren.’

Bron: Ratecard

Lees ook: Vooral referenties bepalen keuze zzp’er voor intermediair

Delen...Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Email this to someone

Over Auteur

redactieflexmarkt

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer