Uitzendbureaus zouden meer moeten adviseren

0

In Flexmarkt Magazine treft u een klantportret. HR-directeur Stephanie Kessen van Cendris, geeft haar mening over de dienstverlening van uitzendbureaus.

Wie in Nederland belt met een bedrijf of instelling, heeft een kans dat hij iemand van Cendris aan de lijn krijgt. Cendris is specialist in directe communicatie, met onder andere één van de grootste callcenterbedrijven in Nederland. Jaarlijks leent Cendris meer dan vierduizend uitzendkrachten in. 

Waarom en wanneer maakt u gebruik van uitzendkrachten?
"Om mee te buigen met de klantvraag hebben we een grote ‘flexibele schil’ nodig. De meeste telefoontjes die Cendris verwerkt, zijn ‘inbound’; de klanten van onze klanten bellen ons. Dat doen ze op sommige tijdstippen veel meer dan op andere. Pieken ontstan per dag, per week, per maand, per jaar. Uitzendbureaus kunnen daar goed op plannen."

De rest van het interview leest u in het septembernummer van Flexmarkt Magazine.


Nog geen abonnee? Neem een introductieabonnement
Nu drie maanden voor €9,99

 

Terug naar de inhoudsopgave »

Over Auteur

redactieflexmarkt

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer