Gedegen identiteitsverificatie loont in de flexmarkt

0

Identiteitsverificatie is in de flexmarkt van groot belang. Maar de wijze waarop dat vandaag de dag wordt uitgevoerd, brengt grote risico’s met zich mee. Het proces is niet altijd betrouwbaar en waterdicht. Waaraan moet een goed identiteitsverificatieproces voldoen? En is het slim om het zelf te blijven doen? Een nieuwe, gratis white paper geeft inzicht.

Als een uitzendbureau nieuwe uitzendkrachten tewerkstelt, dient zij hun identiteit vast te stellen. Deze verificatieplicht is vastgelegd in de wet op de identificatieplicht (WiD) en in het SNA-keurmerk, dat is gebaseerd op de NEN 4400-1 norm. In de praktijk is dit een proces dat vaak handmatig wordt uitgevoerd en tijdrovend is. Zeker als degene die geverifieerd moet worden zich op afstand bevindt.

In de whitepaper Gedegen identiteitsverificatie loont in de flexmarkt staan de aandachtspunten op een rij om een weloverwogen keuze te maken om identiteitsverificatie zelf te (blijven) doen of uit te besteden.

In deze whitepaper staan de volgende zaken centraal:

  • De praktijk van vandaag
  • Zelf doen of uitbesteden
  • Het selecteren van de juiste leverancier

Interesse? Download de gratis whitepaper Gedegen identiteitsverificatie loont in de flexmarkt.

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer