Timing doet recordpoging

3

Een evenement bedoeld om de flexkrachten van Timing in het zonnetje te zetten, is uitgelopen op een recordpoging die plaats moet vinden tijdens het Mega Dance Work Out Event op 23 oktober in het Oosterpark in Amsterdam.

Timing en Stichting NVCH flashmobs organiseren vandaag op 17 plaatsen in Nederland een voorproefje op dit dansevenement in de vorm van flashmobs. De flashmobs, die om 12:00 en om 16:00 plaatsvinden, moeten de Mega Dance Work Out Event promoten.

Flashmobs
“Met deze flashmobs geven wij de omstanders vast een voorproefje op het Mega Dance Work Out Event,” aldus Mario Slijngaard, Directeur Stichting NVCH. “Tijdens het event mogen zij namelijk zelf een choreografie gaan dansen! Dit doen we met z’n allen tegelijk, om daarmee het Guinness Book of Records te halen.” Bekende DJ’s als Armin van Buuren en DJ Chuckie zorgen voor de muziek. 
  
Dansoptreden
Het idee is dat tijdens de flashmobs dansgroepen plotseling bij elkaar komen en en een spetterend dansoptreden neerzetten. Het evenement is een initiatief van Timing en Stichting NVCH, waarbij bezoekers die uitvoerend werk doen – de zogenoemde doeners – centraal staan. Timing vindt dat doeners als flexkrachten maatschappelijk gezien niet altijd de waardering krijgen die zij verdienen. 

De flashmobs bijwonen
De flashmobs zijn voor iedereen bij te wonen en vinden vandaag om 12:00 én om 16:00 uur plaats in het centrum van Apeldoorn, Amsterdam, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Heerenveen, Helmond, Leiden, Maastricht, Nijmegen,  Rotterdam, Luchthaven Schiphol, Tilburg, Utrecht en Zwolle. Het Mega Dance Work Out Event is op 23 oktober bij te wonen tussen 12:00 en 17:00 in het Oosterpark in Amsterdam. Voor meer informatie kijk op Danceworkoutalert.nl

Kijk hier voor het promofilmpje

Bron: Timing
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

3 reacties

  1. Wat heeft dit met de flexmarkt te maken? ik ben van mening dat er teveel gebruik wordt gemaakt om op een goedkope manier, foute reclame te maken, ik merk dat er bijk Flexmartk ook het tijdschrift, steeds vaker de kwalieit en kwantiteit achteruit gaat. Een zeer kwalijke zaak, zeker gezien de inhoud van dit artikel ook weer. Wat is nu het nieuws, waar de flexmarkt op zit te wachten??? dat een uitzendbureau een sponsor of zo iets doet voor dansende mensen???? sorry hoor, maar zonde van de tijd en de ruimte welke dit artikel gebruikt. Dit medium moet gebruikt worden voor echt nieuws en inhoud.!!!!!

  2. Kritiek op Flexmarkt!
    Lees voortaan eerst je tekst door voordat je die verstuurt. Het stikt van de fouten. Daarna pas kritiek op anderen.

  3. Heeft ook weinig zin om “reclame” te maken voor Timing op een website die voornamelijk bezocht wordt door uitzenders; concurrenten dus. Welke uitzender neemt er nou diensten af van Timing? Wel kan men van elkaars activiteiten leren, onder het motto beter goed gejat, dan slecht zelf bedacht.

Reageer