Creyf’s mobiele site groeit harder dan verwacht

0

De mobiele site van Creyf’s groeit harder dan verwacht. De afgelopen twee maanden verdubbelde het aantal bezoekers van 1500 naar 3000.

De site, die in april werd gelanceerd, is onderdeel van de strategie van Creyf’s om overal en altijd goed bereikbaar te zijn. De voordelen van de site zijn, volgens marketing- en communicatieconsultant Tim Lammers: "Een snelle laadtijd en de mogelijkheid om 24/7 vanuit elke plek te solliciteren. Sta je voor de etalage maar is het elf uur ’s avonds, dan kun je meteen solliciteren. Sta je op de bus te wachten en heb je genoeg van je reistijd naar je werk met het OV, dan surf je mobiel naar Creyf’s.nl en ga je op zoek naar een nieuwe baan."

De keus voor een mobiele site is heel bewust gemaakt, zegt Lammers. Creyf’s heeft ook gekeken naar de mogelijkheden om specifiek voor bijvoorbeeld de iPhone een app te ontwikkelen maar: "Als werkzoekende heb je toch geen zin om voor elke uitzender een nieuw app te downloaden?"  

De groei van de mobiele site ging harder dan verwacht, maar "je mag nooit tevreden zijn", aldus de woordvoerder. Creyf’s maakt zich geen zorgen over de geruchten dat aanbieders van mobiel internet de onbeperkte toegang gaan afschaffen voor een betaalmodel. Lammers: "Mobiel groeit juist zo explosief omdat het door de ‘lage’ kosten nu voor iedereen aantrekkelijk en toegankelijk is. Waarom zou je jezelf als provider in de vingers snijden?"

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer