‘Concurreer niet op prijs’

0

Momenteel is er sprake van een krappe markt en draait het vaak vooral om de prijs. Toch is het voor startende uitzendondernemers niet verstandig om bij het werven van klanten op prijs te concurreren.

Grote aanbestedingen worden gewonnen door de laagste uurprijs, maar als starter win je de strijd niet van de grote uitzendondernemingen. Grote uitzenders als Randstad en Adecco profiteren van schaalvoordelen, die kleine, startende ondernemers niet hebben.

Startende uitzendondernemers moeten dus op een andere manier aan de slag. Zo kunnen ze met extra aandacht en innovatie van de dienstverlening het verschil maken bij klanten.

Meer tips? In de special Start je eigen uitzendbureau, welke is verschenen bij het septembernummer van Flexmarkt, staan zeven tips voor starters in de uitzendbranche.

Delen...Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Email this to someone

Over Auteur

redactieflexmarkt

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer