De gewenste groei van het nieuwe Luba

0

Ook Luba Groep ontkwam niet aan de crisis. Het bedrijf – in 2008 door de erven van Rob Mantel, de man die Luba groot heeft gemaakt, aan de Belgische T-Groep verkocht – kreeg vorig jaar zomer, hartje recessie, een nieuwe directeur.

Johan Doornenbal, afkomstig van Randstad, maakt van de lokale Luba-merken één landelijke monobrander. ‘Daarvoor zullen we moeten overnemen.’

De zestien verdiepingen tellende kantoortoren waarin Luba sinds 2002 huist, heet officieel de Eschertoren, maar in de Leidse volksmond heeft de kolos al de naam Luba-toren gekregen. Net onder de top van die toren, op de vijftiende etage, staat het bureau van directeur Johan Doornenbal.

Het gehele interview met Johan Doornenbal is te lezen in het decembernummer van Flexmarkt Magazine.

Bent u nog geen abonnee?
Neem dan nu een proefabonnement voor € 10 »

Terug naar het artikeloverzicht »

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer