Jobboard en social media

0

Grote jobboards, kleine nicheboards en de sociale media zijn verwikkeld in een boeiend en spannend gevecht om de macht in werving-en-selectieland.

Wie trekt uiteindelijk aan het langste eind? Deskundigen zijn op zijn zachtst gezegd niet eensgezind over het antwoord.

Vroeger was niet alles beter, maar in elk geval wel overzichtelijker. Als uitzendbureau, werving- en selectiebureau of detacheringsbureau adverteerde je vooral in kranten of vakbladen, of op radio en tv. Later kwam internet en daarmee ook de ontwikkeling van allerlei online jobboards. Tegenwoordig is de situatie minder overzichtelijk, maar wel erg interessant.

Het gehele artikel is te lezen in het decembernummer van Flexmarkt Magazine.

 

Bent u nog geen abonnee?
Neem dan nu een proefabonnement voor € 10 »

 

Terug naar het artikeloverzicht »

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer