‘Fors meer social media bijbanen’

0

Uitzendorganisatie Cloudworkers meldt dat er steeds meer opdrachten op gebied van social media en online zijn. Studenten worden ingezet vanwege hun ervaring en omdat zij op flexibele tijden de opdrachten kunnen uitvoeren.

Ruim dertig procent van de bijbanen had te maken met social media. Cloudworkers richt zich op studenten en bijbanen die plaats- en tijdonafhankelijk ingevuld kunnen worden.

Marianne Sturman, directeur van de uitzendorganisatie: "het bedrijfsleven beseft dat het iets met alle online mogelijkheden moet doen, maar zelf deze kennis niet in huis heeft. Het opzetten en bijhouden van een Facebookpagina, Tweets versturen of het monitoren van discussies op fora zijn basisactiviteiten die een gemiddelde student efficiënt in weet te vullen. Ze zijn niet gebonden aan een vaste plaats of tijd. Dit maakt de student de ideale virtuele social media expert".

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer