Mployment Brands geeft uitzendbureaus een boost

0

Vanaf 29 maart is Mployment Brands een feit. Deze nieuwe onderneming richt zich op uitzendbureaus die klaar zijn voor de volgende stap en helpt hen met kennis, kunde en kapitaal om door te groeien. Mployment Brands geeft een financiële boost én uitgebreide inhoudelijke support op het gebied van data, software, backoffice, legal, marketing en sales. De onderneming neemt een minderheidsbelang van maximaal 15% in de uitzendbureaus. Met deze formule kunnen de bureaus zich volledig focussen op maximale winstgevendheid en groei. 

Zorgeloos groeien

Uitzendbureaus met groeiambities lopen vaak vast. Het is lastig om met een kleine, succesvolle onderneming een hoger niveau te bereiken. Dan ontbreekt het je aan kennis over de markt en je concurrentie en is het erg lastig de juiste keuzes te maken. Welke mensen neem je aan? Waar investeer je in? Mployment Brands heeft de juiste antwoorden. Zodat uitzendbureaus zorgeloos en succesvol kunnen groeien.

Meegroeien met ontwikkelingen

Matthijs Nagel, manager Mployment Brands: “Er is door de impact van vergrijzing, verduurzaming en digitalisering steeds meer behoefte aan gespecialiseerd flexibel personeel. Voor uitzendbureaus liggen hier kansen, maar het bijhouden van deze razendsnelle ontwikkelingen en de steeds veranderende wet- en regelgeving zijn een enorme uitdaging. Mployment Brands helpt uitzendbureaus met ambitie om met de ontwikkelingen mee te groeien. We leggen een ijzersterk fundament zodat het bureau zich kan focussen op zijn kracht: het recruiten en uitzenden van uitzendkrachten.”

Minderheidsbelang

Met een minderheidsbelang heeft Mployment Brands een ondersteunende rol, waarbij het als partner kennis en kunde deelt om uitzendbureaus te professionaliseren en groei te accelereren. De bureaus behouden hun eigen karakter en regie, maar krijgen een inhoudelijke en financiële boost. Én de ondersteuning van 300 specialisten uit verschillende vakgebieden.

Over Auteur

Reageer