Timing zal de komende tijd in heel Nederland van zich doen spreken met een opvallende boodschap. Timing Uitzendbureau lanceert vandaag namelijk een nieuwe campagne met de bijzondere belofte werkzoekenden altijd aan werk te helpen.
De campagne ‘Altijd werk. Altijd.’ komt naar eigen zeggen voort uit de ambitie om flexkrachten en klanten steeds meer zekerheid te bieden.
Bekijk de campagne op YouTube.
De nieuwe campagne is te horen en zien op radio, tv, social media, in abri’s en loopt tot 12 december 2021.
Timing is groot geworden door zich als uitzendbureau te richten op uitvoerend werk. Paul Haarhuis, CCO Timing: “We zijn de nummer drie uitzender van Nederland. Groot genoeg om meer dan 25.000 mensen aan werk te helpen, maar onze ambitie reikt verder. We willen onze flexkrachten niet alleen aan werk helpen, maar ook de zekerheid geven dat ze altijd werk hebben. Altijd. Voor eenieder die dat wil, nodig heeft of gemotiveerd is.”
Structureel krappe arbeidsmarkt
De structureel krappe arbeidsmarkt en de ambitie van Timing om flexkrachten en klanten blijvend te binden is de basis geweest voor de nieuwe campagne. De zekerheid die werk biedt is belangrijk voor flexkrachten, klanten, de politiek en de bonden, zo stelt Haarhuis. “Flexibel werk zal door onze 24-uurs economie altijd blijven, maar met deze belofte wordt flexibeler werk wel steeds vaster.”
Lees ook: CBS: meer vacatures dan werklozen, herstel uitzendbureaus zet door
Volg Flexmarkt op LinkedIn: