Content helpt Haïti wel, maar niet met vakantiedagen

0

Content Uitzendbureau wilde ook graag haar steentje bijdragen aan de nationale actie voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti.

Samen met Unicef, waar de uizender vaste sponsor van is, werd er gebrainstormd over wat Content kon doen. Diverse media berichtten vorige week dat Content haar werknemers gevraagd had een vakantiedag in te leveren voor Haïti.

Marcel Wernaart van Content laat weten dat deze actie nu net niet is doorgegaan. “Het inleveren van een vakantiedag is tijdens het brainstormen wel ter sprake gekomen. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen deze actie niet door te laten gaan,” aldus Wernaart. Hij weet ook niet waarom Unicef dit naar buiten heeft gecommuniceerd.

De uitzender heeft de actie voor Haïti overigens wel op andere manieren gesteund. Zo zorgde de uitzender voor de bemanning van diverse telefoonteams en werd er vorige week voor iedere plaatsing 10 euro gestort op giro 555.
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer