Unique start deze week met het volledig digitaliseren van het werkurenbriefje en de factuur. Deze digitale dienstverlening wordt gefaseerd uitgerold over heel Nederland. Unique biedt de digitale diensten kosteloos aan al haar relaties.
Unique besloot de digitalisering voor al haar klanten in te voeren omdat de afgelopen jaren bij een aantal relaties is gebleken dat door deze werkwijze administratieve handmatige werkzaamheden en fouten bij de invoer afnemen.
Facturen worden per e-mail in PDF-formaat verstuurd en het boeken en fiatteren van de werkurenbriefjes gebeurt via een beveiligd systeem op de website van Unique. Bij grootzakelijke relaties biedt Unique in overleg ook maatwerk. Hierbij sluit Unique aan op het systeem waarmee binnen de organisatie al wordt gewerkt of koppelt zij een nieuw systeem aan de processen.
‘Onze relaties krijgen zo altijd en overal inzage in de gegevens’, zegt Jeannine Peek, algemeen directeur van Unique. ‘De transparantie van onze werkwijze wordt hiermee vergroot en tevens is er natuurlijk een groot voordeel voor het milieu.’
2 reacties
Is dit anno 2010 nu iets om trots op te zijn? Zo trots om er met een persbericht mee naar buiten te komen?
Dit kan toch al jaren….
Wouter Veer
Pay for People
Eens met Wouter. We zijn een klein bureau maar hebben ook alles gedigitaliseerd. Graag willen we ook een persbericht plaatsen!