Uitzendondernemer van het Jaar, wie durft?

0

Komend najaar vindt voor de tweede keer de Uitzendondernemer van het Jaar-verkiezing plaats. “Bent u een uitzendondernemer die zich graag laten uitdagen door inspirerende branchegenoten en een kritische vakjury?” Schrijft u zich dan in!

De Uitzendondernemer van het Jaar-verkiezing is hét podium waar MKB-uitzendondernemers zich kunnen profileren met hun onderscheidende visie op de markt en hun unieke positie en propositie van hun uitzendbureau.

Waarom deze verkiezing?

Volgens een van initiatiefnemers, WePayPeople, zijn juist bij MKB-uitzendbureaus de kwaliteiten en performance van de ondernemer bepalend voor het succes van het uitzendbureau. Daarom richt deze verkiezing zich specifiek op hen, de uitzendondernemers. Bij de Uitzendondernemer van het Jaar-verkiezing kunnen uitzendondernemers zich meten met collega’s in de branche en laten zien hoe zij met slim ondernemerschap en hun kennis en expertise hun uitzendonderneming laten groeien en bovengemiddeld presteren.

Uitdaging

WePayPeople-directeur Julius Kousbroek daagt alle uitzendondernemers uit om mee te doen.Waar staat u? Aan de kant van de uitzendondernemers die genoegen nemen met een gemiddelde omzet, een procentje groei per jaar en een in beton gegoten propositie? Of staat u aan de kant van de uitzenders die zich graag laten uitdagen door inspirerende branchegenoten en een kritische vakjury?”, zo richt Kousbroek zich zijn column in de recent verschenen WePayPeople-uitgave Uitzendscope aan de uitzendondernemer. “Wij dagen u uit om uw horizon te verleggen. En na te denken over uw unieke positie én propositie in de uitzendmarkt; nu en in de toekomst. Winnen uw onderscheidende visie en cijfers het van de concurrentie?”

Hoofdprijs

Een team van objectieve specialisten vormt de jury die de deelnemende uitzendondernemers aan de tand voelt over de bedrijfseconomische prestaties en visie en plannen van de uitzendondernemers. Vijf deelnemers houden vervolgens in de finale een case-presentatie. Op 5 oktober bepaalt de vakjury op basis hiervan wie de beste MKB-uitzendondernemer is. De Uitzendondernemer van het Jaar 2017 wint naast de award een hoofdprijs van 15.000 euro. De nummer twee wordt beloond met 7.500 euro en de nummer drie met 2.500 euro.

Inschrijving gratis

Laat u zich uitdagen door inspirerende branchegenoten en een kritische vakjury? Op www.uitzendondernemervanhetjaar.nl vindt u alle details over de procedure en de inschrijving. Deelname aan de Uitzendondernemer van het Jaar verkiezing is kosteloos. De inschrijving staat open voor alle MKB-uitzendondernemers in Nederland.

 

*De Uitzendondernemer van het Jaar-verkiezing is een initiatief van ABN Amro, WePayPeople en Flexmarkt.

Lees ook: MVO Solutions is Uitzendondernemer van het Jaar 2016

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer