USG: G.us volwaardig wervingskanaal

0

Veel sollicitanten bij de werkmaatschappijen van USG People, komen binnen via de eigen vacaturesite G.us.

De vacaturebank, die de vacatures van alle Nederlandse merken van USG People bundelt, werd vorig jaar in oktober gelanceerd. Dagelijks krijgt de website ongeveer tweeduizend bezoekers, waarvan er ongeveer 6 procent direct op een vacature reageert.

Hiermee maakt G.us de verwachtingen van USG People ‘ruimschoots waar’. ‘Met deze goede resultaten is G.us inmiddels het stadium van experimenteren gepasseerd en een volwaardig wervingskanaal geworden’, aldus Hans Coffeng, COO voor Nederland en Duitsland bij USG People. De uitzendorganisatie ziet G.us dan ook als een goed alternatief voor de traditionele vacaturesites. ‘Terwijl gevestigde job boards blijven vasthouden aan hun traditionele prijsmodellen, wordt nu steeds duidelijker dat er goede alternatieven zijn en er steeds meer kandidaten en sollicitanten via andere online-kanalen komen.’
 

Delen...Share on LinkedIn0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Email this to someone

Over Auteur

redactieflexmarkt

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer