Omzetranglijst 2011: grote vier leveren marktaandeel in

1

Jarenlang waren de grote beursgenoteerde uitzenders de koningen van de geconsolideerde Nederlandse uitzendmarkt.

Ondernemers van de middelgrote en kleine bedrijven hebben het opgegeven om tegen de grote vier op te boksen.

In 2010 bleek echter dat de grote vier aan marktaandeel moesten inleveren. En ook uit de Omzetranglijst 2011 blijkt dat de vier beursgenoteerde uitzenders marktaandeel zijn kwijtgeraakt. Dit is geheel in lijn met de verwachtingen van de bezoekers van de website van Flexmarkt. Uit onze poll, die 200 mensen hebben ingevuld, blijkt dat 66 procent daarvan verwachtte dat het marktaandeel in 2011 opnieuw gedaald is. Was de top-vier in 2007 nog goed voor ruim driekwart van de omzet in onze Omzetranglijst, vier jaar later is dat percentage gedaald tot 62 procent.

Discussieer ook mee in de LinkedIn-groep van Flexmarkt »

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

1 reactie

Reageer