Welke leveranciers zijn het meest populair onder flexondernemers? Het Partner of Choice-onderzoek 2022 van Flexmarkt geeft antwoord op die vraag. Dit zijn de winnaars en challengers in de verschillende categorieën.
Resultaten
Deze zomer heeft Flexmarkt een online onderzoek gehouden onder lezers om hun inkoopgedrag en -voorkeuren te inventariseren. De resultaten van dit Partner of Choice-onderzoek zijn te vinden in het digimagazine Partner of Choice 2022.
Met het Partner of Choice-onderzoek beoogt Flexmarkt inkoopbeslissingen voor flexprofessionals te vergemakkelijken. Het onderzoek bevat zes verschillende categorieën (zie kader).
Ook in dit digimagazine:
- de resultaten van het Partner of Choice-onderzoek 2022
- interview hoofdredacteur Wim Davidse met duiding onderzoeksresultaten
- ‘Je wilt geen tevreden klanten’ – interview met hoogleraar Bas Kodden
- Inkopen doe je samen – alles over slim inkopen
Lees nu het gratis digimagazine van Flexmarkt Partner of Choice 2022