Zijn intercedenten nog teveel bezig met administratie in plaats commercie?

1

In samenwerking met WePayPeople houdt Flexmarkt een korte enquête over de mate van automatisering van de backoffice bij uitzendorganisaties.

Wij zijn benieuwd naar de graad van digitalisering van de werkprocessen binnen uw uitzendorganisatie. Zijn volgens u intercedenten/consulenten nog teveel bezig met administratieve in plaats commerciële handelingen?

Daarom verzoeken wij u te reageren op de volgende stelling:

 

 

 

Kans op gratis kaarten Flexdiner

Heeft u gereageerd op deze stelling en wilt u kans maken op een gratis kaart voor het Flexdiner op 21 mei a.s.? Mail dan uw naam en adres naar redactie@flexmarkt.nl.


Dit is de tweede van twee enquêtevragen. U kunt ook nog reageren op de eerste, nl Is uw backoffice voldoende geautomatiseerd? Binnenkort maken wij de uitkomsten bekend op flexmarkt.nl.

Flexdiner
Deze enquête wordt gehouden in aanloop naar het Flexdiner, dat op 21 mei a.s. op Landgoederij Bunnik plaatsvindt. Dit exclusieve diner is een unieke mogelijkheid tot netwerken en kennisdeling met arbeidsmarkt- en flexspecialisten. Centraal staan de kansen die technologische ontwikkelingen bieden aan de flexbranche. WePayPeople is hoofdsponsor van het Flexdiner. Geïnteresseerd? Kijk op www.flexcongres.nl en meld u aan.


In de aanloop naar het Flexdiner heeft trendwatcher/adviseur Bas van de Haterd een interview gegeven aan Flexmarkt over de impact van technologie op de flexbranche.

Over Auteur

1 reactie

  1. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de backoffice van je uitzendbureau helemaal uit te besteden aan een backoffice specialist. Hierdoor kan je als intercedent volledig focussen op acquisitie en het maken van de juiste match!

Reageer