Olympia wint Recruitment Tech Award 2017

0

Olympia Nederland heeft gistermiddag de Recruitment Tech Award 2017 in de wacht gesleept. Olympia liet in de finale, die plaatsvond tijdens het Recruitment Tech Event, ABN Amro en Spotta achter zich.

De prijs wordt ieder jaar toegekend aan de partij die de meest innovatieve en effectieve recruitmenttechnologie heeft ontwikkeld.

‘Iedereen e-recruiter’

Olympia won de prijs dankzij de case ‘iedereen e-recruiter’. Iedere intercedent bij het uitzendbureau heeft via de WervingsCockpit toegang tot e-commerce tools en inzichten. Hierdoor weet Olympia op e-recruitment gebied haar instroom op peil te houden, ondanks de algemene landelijke trend dat het aantal sollicitaties afneemt en schaarste toeneemt. De eerste testen lieten tot wel 500% meer sollicitaties op specifieke cases zien.

Lees meer over deze case op recruitmenttech.nl 

‘Digitalisering en innovatie

Rogier van Hamburg, Chief Digital & Innovation Officer bij Olympia: “Ik ben ongelooflijk trots op het team dat deze innovatieve oplossing heeft gemaakt. Olympia heeft gekozen voor digitalisering en innovatie. Deze prijs is een bevestiging van de weg die we zijn ingeslagen.”

Verkiezing

Er kwamen dit jaar 24 inzendingen binnen voor de Recruitment Tech Award. Een vijfkoppige vakjury heeft uit deze inzendingen vijf cases en vijf tools opgenomen in de voorselectie. De geselecteerden presenteerden in oktober hun case of tool en per categorie werden er vervolgens drie genomineerden gekozen. Het publiek en de vakjury hebben de winnaars bepaald.

Bron: Olympia Nederland

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer