Prijs voor campagne Tempo-Team

0

De campagne die uitzendorganisatie Tempo-Team vorig jaar lanceerde om vooroordelen over oudere werknemers weg te nemen, is bekroond met een prijs.

De campagne om arbeidsparticipatie van oudere werknemers te stimuleren heeft van de vakjury Stichting Adverteerderjury Nederland (SAN) een award ontvangen in de categorie corporate.

De SAN reikt de award jaarlijks uit aan campagnes die kwalitatief, onderscheidend en effectief zijn gebleken. ‘Deze campagne heeft echt voor agendasetting gezorgd en de dialoog over het onderwerp aangejaagd. Op LinkedIn is een groep op dit onderwerp actief van bijna vierduizend deelnemers en diverse organisaties zoals het UWV en het ministerie van SZW haakten aan op het actuele thema,’aldus Marcel Kalmeijer, Marketing Manager bij Tempo-Team.

Bekijk hier nog een keer de bekende tv-commercial.
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer