Mark Mollen nieuwe algemeen directeur van Please

0

Per 1 januari 2023 is Mark Mollen algemeen directeur van Please. Aan hem de taak om Please als ‘werkgeverspartner’ nog meer op de kaart te zetten. Mollen volgt mede-oprichter Hans van de Ven op, die zich binnen het bedrijf blijft richten op ICT en softwareontwikkeling.

Mollen trad in 2020 in dienst als financieel directeur, een functie die hij blijft vervullen. Mollen volgt Hans van de Ven op (65), die gezien zijn leeftijd vanaf 2023 zijn werkzaamheden binnen het bedrijf wenst af te bouwen. Van de Ven behoudt nog wel de eindverantwoordelijkheid over ICT en softwareontwikkeling en gaat verder als technisch directeur. Samen met Jad Berad, in de rol van commercieel directeur, vormen zij de directie van Please.

Fullservice werkgeverspartner

Please maakte de afgelopen tijd de transitie van een payroll- en uitzendbedrijf naar een fullservice werkgeverspartner. We zetten het afgelopen jaar al meerdere stappen om ondernemers te ondersteunen met diverse HR-zaken,” geeft Mollen aan. “Denk aan de start van onze ZZP-dienstverlening, de oprichting van onze detacheringstak van HR-experts, Please HR professionals, en de overname van Ja! HRM Specialisten waarmee onze HR dienstverlening een enorme groeispurt kreeg. We willen van ondernemers betere werkgevers maken, en ze ondersteunen bij de invulling van hun personeel en op alle vlakken van HR. Als Algemeen Directeur zet ik me daar de komende jaren hard voor in.”

Digitalisering

Van de Ven is één van de oprichters van Please en al vanaf de start verantwoordelijk voor ICT en softwareontwikkeling. “Dit is een goed moment om het stokje aan Mark over te dragen. Hij is de juiste persoon om de komende jaren Please verder te laten groeien tot een multidisciplinaire werkgeverspartner. Om deze groeiambities te realiseren is een sterke focus op digitalisering en automatisering cruciaal. Hier hebben we dan ook volop op ingezet. Al in 2005 startte ik met de ontwikkeling van eigen software met als doel administratieve lastenvermindering. Gestart onder de naam UurOnline en inmiddels uitgebouwd tot Aybler: een compleet platform waarmee ondernemers alle werkgeverszaken in één digitale omgeving kunnen regelen. Inmiddels bestaat onze afdeling softwareontwikkeling uit 15 specialisten. Zij zijn continu bezig met het verder perfectioneren en door ontwikkelen van Aybler. Als Technisch Directeur blijf ik hier de komende jaren richting aan geven alsook meedenken over de strategische koers van ons mooie bedrijf.

Lees ook: Analyse payrollmarkt: payrollers zijn nu HR-dienstverleners

 

Volg Flexmarkt op LinkedIn:

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer