Actief Werkt! Uitzendbureau derde bij Best Workplaces

0

Actief Werkt! Uitzendbureau heeft een derde plek behaald bij de Best Workplaces in de categorie grote organisaties. In dit onderzoek van Great Place to Work belandde het uitzendbureau ook vorig jaar in de top 3, toen op de tweede plek.

Great Place to Work bestaat uit een medewerkersonderzoek en een beoordeling van het medewerkersbeleid. Op beide onderdelen scoorde Actief Werkt! beter dan vorig jaar. Actief Werkt! ziet de award als een erkenning voor het medewerkersbeleid van het bedrijf.

Top-10 positie in de markt

Actief Werkt! groeit snel en heeft sinds dit jaar een top-10 positie in de Nederlandse markt van uitzenders, dankzij de overname van Prima Personeel begin 2019. Actief Werkt! stelt dat tevreden medewerkers de bron zijn van ‘verrassend goede en persoonlijke dienstverlening’.

Het uitzendbureau zegt veel werk te maken van zijn medewerkersbeleid. Dit komt onder andere tot uiting in een uitgebreid onboardingprogramma. Veel waarde wordt ook gehecht aan het belang van ‘samen vieren’. Zo nam het bedrijf de afgelopen jaren alle 300 medewerkers mee op een verzorgd weekend weg; samen successen vieren, goed voor teambuilding en een manier om te bedanken voor de inzet.

‘Vinden van de juiste medewerkers blijft een uitdaging’

Directeur Ronald Kardol van Actief Werkt! wijst erop dat zijn bedrijf harder groeit dan de markt. ‘Daarom investeren wij meer dan ooit in onze werknemers. De arbeidsmarkt is nog steeds krap en het vinden van de juiste medewerkers blijft een uitdaging.’

De volgende stap is volgens Kardol om de medewerkers te binden aan de organisatie. ‘We zijn blij met deze award, die voor ons bevestigt dat we de goede weg zijn ingeslagen.’

Ruimte om te ondernemen

Actief Werkt! begint binnenkort met een nieuwe wervingscampagne met de slogan: ‘Je doet het bij Actief Werkt!’. ‘Hierin brengen we naar voren dat we het belangrijk vinden dat onze medewerkers ruimte voelen om te ondernemen, dat ze zich kunnen ontwikkelen, en dat ze zichzelf kunnen zijn,’ zegt Kardol. ‘Uit het Great Place to Work onderzoek komt ook naar voren dat dit punten zijn die medewerkers belangrijk vinden.’

De flexkrachten worden niet vergeten. Kardol: ‘We hebben al meer dan 25 jaar een hele persoonlijke aanpak en dienstverlening. Dit wordt ook door opdrachtgevers en flexcollega’s gewaardeerd.’

Bron: Actief Werkt!

Lees ook:

Over Auteur

redactieflexmarkt

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer