Joint venture DPA en e-commercebedrijf

0

E-commercebedrijf De Nieuwe Zaak en arbeidsmarktdienstverlener DPA hebben hun krachten gebundeld in een 50/50-joint venture. Dit bedrijf, Digital Marketing Professionals, richt zich op het (bij)scholen en inzetten van jonge en ervaren online marketeers.

De nieuwe joint venture-partners moet bijdragen aan een betere in- en doorstroom van online marketeers. ‘Het tekort aan mensen met een gedegen online achtergrond remt bedrijven in hun ambities en groei. Ook zijn er organisaties die hierdoor onnodige achterstand in hun digitale transformatie of sociale innovatie oplopen. Hier willen wij graag iets aan doen’, zegt Eric Winter, cea van DPA, in een toelichting.

Traineeship young professionals
Voor jonge talenten met een wo- of hbo-opleiding is met Hogeschool Windesheim een traineeship tot Digital Marketing Professional ontwikkeld. Hierbij brengen specialisten van De Nieuwe Zaak gedurende acht weken hun kennis en ervaring op het gebied van online advertising, SEO, content, social media, conversieoptimalisatie, A/B-testen en big data analytics over op de young professionals. De young professionals worden vervolgens onder begeleiding van DPA ingezet op uitdagende projecten bij verschillende organisaties.

Medior en senior professionals
Digital Marketing Professionals biedt ook ervaren online marketeers toegang tot de kennis, ervaring en het netwerk van De Nieuwe Zaak en DPA. Deze groep kan in dienst van de onderneming aan de slag op toonaangevende projecten bij grote organisaties. Ook bemiddelt Digital Marketing Professionals voor vaste functies op bijvoorbeeld (online) marketing of e-commerce afdelingen.

Bron: DPA Group


Lees ook: Flinke omzetgroei bij DPA Group

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer