Ad Rem verandert naam, huisstijl en merkstrategie

0

Uitzendorganisatie Ad Rem heet vanaf heden ASA Young Professionals. Samen met ASA Student valt dit label onder het overkoepelende merk ASA.

Bij de nieuwe naam hoort ook een nieuwe merkstrategie en huisstijl, zo meldt ASA in een persbericht. In de nieuwe merkstrategie legt ASA de nadruk op haar rol als “talentversneller” voor studenten en young professionals.

ASA
ASA is gespecialiseerd in hoogopgeleide starters en verbindt zich vanaf de studie tot en met de start van de carrière aan haar kandidaten, aldus de uitzendorganisatie. “Tijdens de studie ontdekken studenten hun talenten via leuke bijbanen. Verderop in de studie ontwikkelen zij hun talenten via bijbanen die in het verlengde van hun studie liggen. Na het afstuderen zoekt ASA de juiste baan en het juiste bedrijf die optimaal aansluiten bij de studie en de kernkwaliteiten van de kandidaat.”

Katinka Habermehl-Reuling, Algemeen Directeur van ASA stelt dat de naamsverandering en samenvoeging van de twee merken zal leiden tot “nog meer synergie”. “In de nieuwe merkstrategie en huisstijl van ASA hebben we echt een stap gemaakt in onze communicatie. We laten zien welke waarde wij kunnen toevoegen aan onze doelgroep. Hiermee zal ASA haar positie als grootste arbeidsspecialist onder HBO- en WO-studenten en starters verstevigen,” aldus Habermehl-Reuling.

Naast de naamswijziging is ook de huisstijl veranderd, die te zien is via www.asatalent.nl. De nieuwe huisstijl is ontwikkeld in samenwerking met het gerenommeerde reclamebureau Saatchi & Saatchi | Leo Burnett.

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer