Welke bedrijven schakelen flexondernemers het liefst in? Dit is inzichtelijk gemaakt in het Partner of Chocie-onderzoek 2021 van Flexmarkt. Hierin vind je winnaars én challengers in zes categorieën.
In de zomermaanden van 2021 heeft Flexmarkt een online onderzoek gehouden onder lezers om hun inkoopgedrag te inventariseren. De redactie heeft een simpele, maar cruciale vraag per onderwerp gesteld: ‘met welke leveranciers doe je het liefst zaken op de volgende gebieden?’ Meer dan 200 flexprofessionals deden mee aan het onderzoek. Van hen zegt bijna driekwart betrokken te zijn bij de inkoop van producten en diensten.
Resultaten
De resultaten van het Partner of Choice-onderzoek zijn online te lezen in het digimagazine ‘Partner of Choice’ van Flexmarkt. Dit magazine bevat naast de onderzoeksresultaten ook interviews met leveranciers en duiding van de uitkomsten door hoofdredacteur Wim Davidse.
Partner of Choice-longlist
Dat levert een Partner of Choice longlist 2021 op met winnaars en challengers. Hiermee beoogt Flexmarkt inkoopbeslissingen voor flexprofessionals te vergemakkelijken. Het onderzoek bevat zes verschillende categorieën (zie kader) en wordt jaarlijks herhaald.
In het digimagazine:
-
- De resultaten van het Partner of Choice-onderzoek 2021
- Interview ter duiding van de uitkomsten met hoofdredacteur Wim Davidse
- 5 stappen naar succesvolle onderhandelingen
- Interview met Annabelle Hagoort (Acture): ‘Ook bij schaarste personeel focussen op duurzame matches’
- Interview met Julisa Fereijra-Phelipa (Normec): ‘Uitzendwereld meest dynamische branche die ik ken’
- Interview met Jaap Postma (Mysolution): ‘Kandidaten in flexbranche optimaal verleiden’
- Interview met Theo van Leeuwen (Bureau Cicero): ‘Keurmerken in flex dragen bij aan professionalisering’