Op donderdag 21 mei vond voor het eerst het Flexdiner plaats. Zo’n zestig deelnemers uit de flexbranche zaten met concullega’s aan tafel om te genieten van een driegangenmenu, te netwerken en te luisteren naar topsprekers over de toekomst van de flexbranche.