Van der Broeck commercieel directeur Payper

0

Payrollbedrijf Payper kondigt aan dat Marco van der Broeck per direct benoemd is tot commercieel directeur. In deze rol wordt van der Broeck verantwoordelijk voor de operatie, sales- en marketingactiviteiten van het bedrijf.

Van der Broeck verzorgde eerder al de rol van operationeel manager ad interim bij Payper.

Van der Broeck heeft ruime ervaring in strategische (advies)functies in logistiek, marketing en sales bij onder andere Schindler, ABN Amro, FD Mediagroep en Rabobank.
Naast zijn werkzaamheden bij Payper is Marco ook voorzitter van het NIMA (Nederlands Instituut voor Marketing) Regio Midden Nederland.

Edwin Schaap over de benoeming van Van der Broeck: ‘Payper wil de harde groei die het doormaakte duurzaam voortzetten. (..) Marco is met zijn ruime ervaring de geschikte persoon om ons aanbod beter in de markt te zetten en de portefeuille te vergroten met bedrijven waar wij een goede partner voor zijn.’

Forse omzetgroei

De afgelopen jaren groeide Payper hard. In 2014 bedroeg de omzetgroei 43% en won Payper de gouden FD Gazelle. In 2015 groeide de omzet met 62% tot 59,5 miljoen euro en over 2016 realiseerde Payper een omzetgroei van 20% waarmee de omzet over 2016 € 71 miljoen bedraagt. De groei werd einde jaar passend gevierd met de winst van de zilveren FD Gazelle. Payper heeft de ambitie om deze groei versneld door te zetten om zo in 2020 € 250 miljoen om te zetten.

Bron: Payper

Lees ook: Payper: grootste stijger in payrolling volgens Flexmarkt Omzetranglijst

 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer