Manpower hecht niet veel waarde aan marktpositie

1

Manpower is niet gefocust op het verslaan van Adecco als nummer drie van uitzendorganisaties in Nederland.

‘Ik hecht niet zo veel waarde aan die positie,’ zegt Frits Scholte, directeur van Manpower Nederland in een interview met Flexmarkt. ‘Als we het zijn, vind ik het hartstikke leuk, maar daar houdt het ook op.’

De regionale uitzendbureaus en nichespelers ziet Scholte als grootste concurrent op de Nederlandse markt. Dus niet de drie uitzendorganisaties die op dit moment meer marktaandeel hebben in Nederland. ‘Wij kunnen veel meer leren van de nichespelers en de sterke bureaus in de regio. Die zie ik dingen doen waar ik jaloers op ben,’ aldus Scholte.

Het gehele interview met Frits Scholte is te lezen in het juninummer van Flexmarkt Magazine.
 

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

1 reactie

  1. Fraai stuk.
    De regionale en niche spelers zijn booming. Leuk om na te gaan waar de oprichters vandaan komen en wat ze drijft…..

Reageer