Randstad: klantcontacten voor bedrijven managen

0

Randstad start een nieuw bedrijfsonderdeel: Randstad Customer Intelligence (RCI). Via RCI wil Randstad klantcontacten gaan managen voor bedrijven. Randstad-teams beantwoorden voor bedrijven vragen en reacties die via consumenten binnen komen, ongeacht via welk (digitaal) kanaal, 24 uur per dag.

Concept is dat Randstad voor bedrijven teams inzet die met behulp van de nieuwste technologie klantcontacten efficiënt beheren, via alle kanalen, van web/intranet, social media, telefonie, mail en het beheren van communities. RCI zorgt daarbij voor het bemensen, managen en meten (omni-channel klantcontact).

Social Media Command Center
Vanaf april neemt Randstad een eigen  Social Media Command Center in gebruik in de regio Amsterdam. Randstad levert de nieuwe service vanuit dit centrum, of op locatie bij de klant.
‘Deze nieuwe service tilt het callcenter-concept naar een hoger niveau en biedt bedrijven een complete oplossing voor het managen van complexe berichtenstromen’, aldus Tobias Walraven, managing director RCI. ‘De contactverzoeken van klanten komen via alle mogelijke kanalen binnen op een centraal punt. Getrainde medewerkers staan vervolgens klaar om de klant te woord te staan en vragen en klachten af te handelen.’
Walraven heeft als ondernemer ruime ervaring met  CRM en Social Media. In 1985 was hij grondlegger van de SNT Group, de eerste dienstverlener op het gebied van CRM in Nederland. RCI is een samenwerking tussen Randstad en CX Company (SelfService en WebCare company).

 

Lees ook: ‘Uitzenders moeten business model vernieuwen’

Over Auteur

De redactie van Flexmarkt zorgt er gezamenlijk voor dat jij op de hoogte blijft van inspirerende en vooral betrouwbare vakinformatie over gerelateerde onderwerpen op gebied van flexwerkers, ondernemen, payroll en de uitzendbranche.

Reageer